czwartek, 30 sierpnia 2012

Kate

Dzisiejszy zestaw należy do prostych i szybkich. Kiedy czas nie pozwal mi na dłuższe "pozowanie" przed lusterkiem najczęściej zakładam czarne leginsy i koszulę. Złote dodatki, także te na torebce to moje ulubione. Koturny pomimo swojej wysokości są naprawdę wygodne. Pokonałam w nich już wiele kilometrów .







wedges / koturny - japan style (60zł)
shirt / koszula - (sh 7zł)
t- shirt / koszulka - sh (1zł)
leggings / legginsy - hm (30zł)
cap / czapka - sh (2zł)
bag / torba - outlet (35zł)
bracelet / bransoletka - prezent
necklace / naszyjnik - miejski sklepik (10zł)

6 komentarzy:

  1. lubie takie czapki<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ciekawy styl, czekam na kolejne stylizacje.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. niezła z Ciebie hipsterka, kiss kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiesz czy te koturny są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie wiem, ja kupiłam je ok. rok temu

    OdpowiedzUsuń
  6. 27 year old Programmer III Arri Hanna, hailing from Guelph enjoys watching movies like Analyze This and Woodworking. Took a trip to Cidade Velha and drives a McLaren F1 GTR Longtail. przejdz do tej strony

    OdpowiedzUsuń